Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל כאן 11 : דוריה למפל Dorialampel Twitter - המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור.

דוריה למפל כאן 11 : ×"ורי×" למפל Dorialampel Twitter - המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור.. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד.

לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. מגישת חדשות הערב בכאן 11. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится».

×
×"ורי×" למפל פורשת מ×"×'שת מ×"×"ורת ×"×—×"שות של כאן 11 טלוויזי×" ×"ארץ from www.haaretz.co.il
זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. סיבת העזיבה לא נמסרה וכרגע אין עדיין מועמדים להחליפה. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן.

דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל.

לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. מגישת חדשות הערב בכאן 11. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון.

×—×
×—×"שות ×"ער×' 17 05 21 כאן from kanstatic.azureedge.net
הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. אני רוצה להודות למנהליי ולע. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. אני רוצה להודות למנהליי ולע. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11.

מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится».

×'רור שחו×'×
×'רור שחו×'×" ל×"ווח על חקירות נתני×"ו א×'ל ×"כל ×–×" עניין של נימ×" ×'ם ×"תקשורת יכול×" לע×'ו×" על תיקון עצמי ×™×"יעות אחרונות from images1.ynet.co.il
בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה:

לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת.

לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. ״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13 דוריה למפל. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.